ممبئی اور چنئی میچ سے آئی پی ایل 13 کی جنگ ہوگی شروع

پہلا میچ پچھلے ایڈیشن کی دو فائنلسٹ ٹیموں ممبئی اور چنئی کے مابین کھیلا جائے گا۔ دوسرا میچ دہلی کیپٹلز اور کنگز الیون پنجاب کے مابین کھیلا جائے گا، جبکہ دبئی میں 21 ستمبر کو سن رائزرس حیدرآباد کا مقابلہ وراٹ کوہلی کی زیرقیادت رائل چیلنجرس بنگلور سے ہوگا۔

ممبئی: آئی پی ایل 13 کا ایڈیشن دفاعی چیمپئن ممبئی انڈینز اور رنر اپ چنئی سپر کنگز کے مابین 19 ستمبر کو ابوظبی میں ہونے والے دھماکہ خیز مقابلے سے شروع ہوگا۔ آئی پی ایل کا انعقاد عالمی وبا کی وجہ سے اس بار 19 ستمبر سے 10 نومبر تک متحدہ عرب امارات (یو اے ای) میں ہورہا ہے۔

آئی پی ایل کی گورننگ کونسل نے اتوار کو ایونٹ کا اعلان کیا، ٹورنامنٹ شروع ہونے میں 13 دن باقی ہیں۔ پہلا میچ پچھلے ایڈیشن کی دو فائنلسٹ ٹیموں ممبئی اور چنئی کے مابین کھیلا جائے گا۔ روہت شرما کی زیر قیادت ممبئی چار بار یہ اعزاز حاصل کرچکی ہے جبکہ مہندر سنگھ دھونی کی سربراہی میں چنئی کی ٹیم تین بار چیمپئن رہی ہے۔ ٹورنامنٹ کے میچ متحدہ عرب امارات کے تین شہروں دبئی، شارجہ اور ابوظبی میں کھیلے جائیں گے۔ ٹورنامنٹ کے پلے آف میچوں کا شیڈول بعد میں جاری کیا جائے گا۔

ٹورنامنٹ 19 ستمبر کو شروع ہونے کے بعد 20 ستمبر کو دبئی میں ٹورنامنٹ کا دوسرا میچ دہلی کیپٹلز اور کنگز الیون پنجاب کے مابین کھیلا جائے گا، جبکہ دبئی میں 21 ستمبر کو سن رائزرس حیدرآباد کا مقابلہ وراٹ کوہلی کی زیرقیادت رائل چیلنجرس بنگلور سے ہوگا۔

ٹورنامنٹ کا چوتھا میچ 22 ستمبر کو شارجہ میں کھیلا جائے گا جہاں راجستھان رائلز کا مقابلہ دھونی کی چنئی سے ہوگا۔ یہ میچ ٹورنامنٹ میں چنئی کا دوسرا میچ ہوگا۔ اس کے بعد دو بار کی فاتح کولکتہ نائٹ رائیڈرز (کے کے آر) کا مقابلہ 23 ​​ستمبر کو ابوظبی میں ممبئی سے ہوگا۔

آئی پی ایل میں دن میں دو بار دو میچ کھیلے جائیں گے۔ پہلا میچ ہندوستانی وقت کے مطابق ساڑھے تین بجے شروع ہوگا اور دوسرا میچ شام ساڑھے سات بجے شروع ہوگا۔ شام کے تمام میچ ساڑھے سات بجے کھیلے جائیں گے۔ 24 میچ دبئی میں، 20 ابوظبی اور 12 شارجہ میں کھیلے جائیں گے۔

تعارف: hamslive

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*