آل راؤنڈر عرفان پٹھان ایک بار پھر میدان میں واپسی کے لئے تیار

عرفان پٹھان کے علاوہ نیوزی لینڈ کے اوپنر مارٹن گپٹل نے بھی سری لنکا پریمیر لیگ میں کھیلنے کی خواہش کا اظہار کیا ہے۔

نئی دہلی: ٹیم انڈیا کے سابق آل راؤنڈر عرفان پٹھان ایک بار پھر میدان میں واپسی کے لئے تیار ہیں۔ عرفان پٹھان اگلے مہینے سے سری لنکا پریمیر لیگ میں کھیلتے ہوئے دیکھے جا سکتے ہیں۔

عرفان پٹھان کے علاوہ نیوزی لینڈ کے اوپنر مارٹن گپٹل نے بھی سری لنکا پریمیر لیگ میں کھیلنے کی خواہش کا اظہار کیا ہے۔ یہ دعوی کیا جارہا ہے کہ عرفان پٹھان اور گپٹل 143 غیر ملکی کھلاڑیوں میں شامل ہیں جن کو لیگ کے لئے منتخب کیا جاسکتا ہے۔

سری لنکا کے اخبار ڈیلی نیوز کی ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ٹورنامنٹ کی فہرست میں اگلے ماہ سے شروع ہونے والے 143 بین الاقوامی کھلاڑیوں میں پٹھان اور گپٹل شامل ہیں۔ عرفان پٹھان نے گذشتہ سال انٹرنیشنل اور ڈومیسٹک کرکٹ سے سبکدوشی کا اعلان کیا تھا۔ پٹھان نے حال ہی میں غیر ملکی لیگ میں کھیلنے کی خواہش کا اظہار کیا ہے۔ اگر پٹھان سری لنکا کرکٹ لیگ میں کھیلتے ہیں تو وہ یوراج کے بعد کسی بھی غیر ملکی لیگ میں کھیلنے والے دوسرے ہندوستانی کھلاڑی بن جائیں گے۔

سری لنکا کے ایک اخبار نے دعوی کیا کہ 143 غیر ملکی کھلاڑی ٹورنامنٹ کھیلنے کے لئے تیار ہیں۔ اب حق رائے دہی پر منحصر ہے کہ ان میں سے کتنے کھلاڑیوں کا انتخاب کرنا ہے۔

اس ٹورنامنٹ میں سری لنکا کے کلب کے کھلاڑی بھی حصہ لیں گے۔ سری لنکا میں کل 24 پریمیئر کلب موجود ہیں جن میں سے ایک سے دو کھلاڑیوں کو لیگ کھیلنے کا موقع ملے گا۔ اس کے علاوہ سری لنکا کرکٹ بورڈ کے ساتھ معاہدہ کرنے والے 80 کرکٹرز لیگ کے لئے اپنا دعوی پیش کریں گے۔

سری لنکا پریمیر لیگ میں کل چار فرنچائزز حصہ لے رہی ہیں۔ ٹورنامنٹ میں 23 میچ کھیلے جائیں گے اور یہ میچ چار میدانوں میں منعقد کیے جائیں گے۔ سری لنکن کرکٹ بورڈ نے اس لیگ کو 2018 میں شروع کرنے کے خیال کو عملی جامہ پہنایا تھا۔ سری لنکا کرکٹ بورڈ 8 اگست سے 22 اگست کے درمیان لیگ کا آغاز کرنا چاہتا تھا لیکن حکومت کے غیر ملکی کھلاڑیوں کی اجازت نہ دینے کی وجہ سے لیگ میں تاخیر ہوئی ہے۔

تعارف: hamslive

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*