کووندرکی عالمی مکے بازی میں جیت

ندوستان کے كووندر سنگھ بشٹ نے روس کے ایكاٹیرمبرگ میں چل رہی آئبا عالمی باکسنگ چمپئن شپ میں اپنی مہم کی فاتحانہ شروعات کرتے ہوئے اتوار کو 57 کلوگرام کلاس میں اپنا مقابلہ جیت کر پري كوارٹرفائنل میں داخلہ حاصل کر لیا۔

ئی دہلی، 15 ستمبر (یو این آئی) ہندوستان کے كووندر سنگھ بشٹ نے روس کے ایكاٹیرمبرگ میں چل رہی آئبا عالمی باکسنگ چمپئن شپ میں اپنی مہم کی فاتحانہ شروعات کرتے ہوئے اتوار کو 57 کلوگرام کلاس میں اپنا مقابلہ جیت کر پري كوارٹرفائنل میں داخلہ حاصل کر لیا۔

پانچویں سیڈ بشٹ نے چین کے چن زهاو کو نزدیکی مقابلے میں 3-2 سے شکست دی۔ تین ججوں نے ہندوستانی باکسر کے حق میں اپنا فیصلہ دیا۔ بشٹ دوسری بار عالمی چمپئن شپ میں کھیل رہے ہیں۔ وہ 2017 میں کوارٹر فائنل تک پہنچے تھے ان كا اگلا مقابلہ فن لینڈ کے ارسلان كھاتیو سے ہوگا۔

ہندستان کی ٹورنامنٹ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ چل رہا ہے اور وہ اپنے سات مقابلوں میں سے چھ جیت چکے ہیں۔ اس سے پہلے امت پنگھل (52)، دريودھن سنگھ نیگی (69)، منیش کوشک (63) اور برجیش یادو (81) اپنے مقابلے جیت چکے ہیں۔

صرف اشیش کمار (75) چینی باکسر سے اپنا راؤنڈ دو گنوا چکے ہیں۔ کوشک نے دو راؤنڈ کھیلے ہیں اور وہ دونوں جیت کر پری كوارٹرفائنل میں پہنچ چکے ہیں۔

تعارف: hamslive

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*